avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jacobsen z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 3041.83 kilometrów w tym 114.72 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.96 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jacobsen.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Hexagon V3

Dzień 5: Wetlina - Tarnica

Środa, 7 sierpnia 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 0

O poranku napełniamy bidony wodą źródlaną, której pod dostatkiem mamy na polu. Jedziemy w kierunku Ustrzyk. Na dzień dobry, wita nas Przełęcz Wyżna (872 m). Chwila szybkiego zjazdu i znowu wspinamy się pod Przełęcz, tym razem Wyżniańską (855 m). Po serpentynach jedziemy w dół i po chwili docieramy do Ustrzyk Górnych.

Tam szukamy kwatery by móc zostawić gdzieś rowery i wejść na Tarnicę. W jednym z hotelików niespodziewanie spotykam Maćka, kumpla ze studiów, ze swoją Dziewczyną Weroniką, którzy przebywają tam akurat na wczasach. Umawiamy się z nimi na wieczór, a tymczasem znajdujemy nocleg i wspinamy się na Tarnicę, czyli najwyższy szczyt polskich Bieszczad.

Poranek w Wetlinie

Bieszczadzkie podjazdy

Na Przełęczy Wyżna

Zwierzęta pasterskie mijane po drodze

Szeroki Wierch

W drodze na Tarnicę

Ostatnie metry, przed zdobyciem celu

Tarnica (1346 m), wyżej w Polskich Bieszczadach już się nie da!